TATZE pedály MC-FLY Titan nášlapné
search
  • TATZE pedály MC-FLY Titan nášlapné
  • TATZE pedály MC-FLY Titan nášlapné
  • TATZE pedály MC-FLY Titan nášlapné
  • TATZE pedály MC-FLY Titan nášlapné
  • TATZE pedály MC-FLY Titan nášlapné
  • TATZE pedály MC-FLY Titan nášlapné

TATZE pedály MC-FLY Titan nášlapné

5 399 Kč   vč. DPH

4 461,98 Kč   bez DPH


Historie ceny     Historie ceny

Nejnižší cena za posledních 30 dní byla 5 399 Kč

Můžete mít již do 1 dnů
TATZE pedály MC-FLY Titan nášlapné
Množství
Na sklade!

Součástí dodávky jsou kufříky, 10 kolíků a klíč!

Maximální výkon při minimální hmotnosti!

MC-FLY s titanovou osou je nejlehčí trailový a enduro SPD pedál na trhu a nabízí dokonalý kontakt mezi pedálem a botou s velkou kontaktní plochou. Toto spojení zaručuje maximální kontrolu nad kolem.

MC-FLY je kompatibilní s SPD a díky svému 5° plováku nabízí dostatečnou volnost pohybu pro aktivní styl jízdy a díky úhlu uvolnění 12° ponechává dostatek prostoru, abyste měli situaci mezi nacvaknutím a vycvaknutím vždy pod kontrolou. Tvrdost uvolnění lze samozřejmě také nastavit a odečíst na mechanismu.

Obzvláště důležitým prvkem jsou 4 volitelné kolíky, které jsou rozmístěny kolem uvolňovacího mechanismu. Pomocí těchto kolíků je možné nastavit přítlak mezi botou a pedálem. Stačí kolíky zasunout a zajistit je na výšku, dokud kontaktní tlak dokonale nevyhovuje.

Pedál slibuje dlouhou životnost díky použití širokého kuželového ložiska na vnitřní straně a hlubokého kuličkového ložiska na vnější straně, jakož i vícenásobného těsnění proti nečistotám a vlhkosti.

Přehled specifikací:

Kompatibilní s SPD

Nastavitelná tvrdost uvolnění 4-12 Nm

Plovák 5°

Úhel uvolnění 12°

Nastavitelný přítlak mezi botou a pedálem pomocí 4 volitelných kolíků

Kompaktní pedál s velkou kontaktní plochou: Š: 67 mm, D: 56 mm, V: 13-17 mm

Těsnění: jehlová a kuličková ložiska, obě dvojitě utěsněná

Hmotnost: 305 g!!!

Vyvinuto a testováno v Tyrolsku/Rakousku!!

Návod k použití pedálů Tatze

A) Připojení pedálů ke klice

Pravý pedál se připojuje ve směru hodinových ručiček a levý pedál proti směru hodinových ručiček.

1. Lehce namažte závity pedálů mazivem.

2. Připojte závitové oko ke klice a utáhněte pedál na 33 Nm utahovacího momentu pomocí 6mm imbusového klíče.

B) U nožních pedálů:

Montáž pouzder nožních pedálů- Pravé a levé pouzdro jsou identické.

1. Lehce namažte závity šroubů mazivem.

2. Pomocí imbusového klíče o průměru 4 mm dotáhněte pouzdra k botě.

3. Šrouby utáhněte momentem 7 Nm.

C) Připojení bot k pedálům

Nastavení tlaku pro připojení se nachází na pedálu. K nastavení tlaku připojení použijte imbusový klíč 3 mm.

1. Zvýšením přítlaku otáčením šroubu ve směru hodinových ručiček (+) se bota lépe upevní k pedálu, ale ztíží se zapínání a vypínání boty z pedálu.

2. Snížením tlaku, otáčením šroubu proti směru hodinových ručiček (-), dosáhnete volnějšího upevnění boty k pedálu, což usnadní zapínání a vypínání boty z pedálu.

3. Zapojte botu do pedálu zatlačením boty do těla pedálu.

4. Odpojte botu otočením paty (směrem od kola). V kritické situaci lze botu odpojit i opačným směrem. Pokud jste dosud nášlapné pedály nepoužívali, nacvičte si jejich bezpečné používání. Ujistěte se, že nastavení přítlaku je na nejnižší úrovni. Postavte se/sedněte si na kolo s jednou nohou pevně na zemi, druhou nohou nacvičujte zapínání a odpojování boty k pedálu. Po nácviku na místě se vydejte na pole s menším provozem a trénujte zapínání a vypínání při pomalé jízdě, dokud si pohyb neosvojíte.

5. Pokud při jízdě ztratíte rovnováhu, bota se nemusí automaticky odpojit. Pokud takovou situaci již dokážete předvídat, odpojte botu od pedálu předem.

6. Pokud je vaše jízda velmi svižná, může se stát, že při prudkém pohybu patou nechtěně odpojíte botu od pedálu, což může způsobit pád z kola. Abyste tomu zabránili, zvyšte tlak na spojku na úroveň, která odpovídá vašim schopnostem.

DŮLEŽITÉ! Tlak by měl být na obou pedálech stejný. Nízký tlak se doporučuje pro začátečníky a pro cyklisty, kteří potřebují časté odpojování boty (např. v hustém provozu). Šrouby by neměly být příliš volné ani příliš utažené. Přílišné utažení může způsobit poškození závitu a při nedostatečném utažení může šroub vypadnout.

010
chat Komentáře (0)
Na tento produkt momentálně není přidána žádná recenze.
×